Volgers

zondag 5 augustus 2012

lieve zus en bloggers

hoi allemaal
ik wilde even speciaal voor mijn zus foto's plaatsen, van onze moeder, haar nieuwe auto, mooi hé
maar ook de mooie digi van mijn zus heb ik gebruikt op een project, op haar blog vind je alle info die je nodig heb, en het is geen giga dingen die je moet doen om het te krijgen, dus ga allemaal even kijken joh.
de foto's heeft mijn moeder zelf genomen
dit is haar nieuwe aanwinst

ze reed in een ford fiesta van 1991, en nu 2002
dat is voor haar een luxe, en een semi automaat
kan ook vol automaat rijden hoor
ze is helemaal happy ermee

bij aflevering kreeg ze deze bos bloemen er ook nog bij, niet slecht hé

hier zien jullie de prachtige digi die mijn zus heeft ontworpen, ze doet er meerdere hoor
ga maar gauw kijken bij haar, ze maak zulke mooie dingen
als je in mijn sidebar kijk zie je de digi staan, klik erop en je ben op haar site

dit is dan het tasje wat ik ermee gedaan hebt
ik ben weer benieuwd naar jullie reactie's
een fijne zondag allemaal
ik doe het rustig aan, we hadden gisteren een feestje en we waren pas om 02.00 thuis
en ik werd om 07.30 wakker met kramp in alle 2 mijn kuiten, en dat doet zo zeer
daar heb ik gewoon weer 3 dagen last van, maar gaat wel weer over hoor, hihihi
liefs angelique

5 opmerkingen:

  1. woww wat een schitterende auto zeg veel rijplezier ermee hoor en je zus kan er wat van zeg...sueprrr!!
    een fijne zondag verder,
    Lliefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. feliciteer je moedermaar met haar leuke twingootje, mijn man had er destijds zo eentje van zijn werk ook een semi automaat, ideaal!!leuk dat ze die bloemen er bij kreeg, dat is wel heel attent. ja ik heb die digi van je zus gezien, ze tekent goed zeg, maar het is niet helemaal mijn stijl he, ik kan je mooie tasje dat je ermee gemaakt hebt wel waarderen! prettige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zussie, nou dat is een mooi tasje wat je met mijn digi gemaakt hebt!!!! Ik ben nu zelf ook begonnen met inkleuren, mijne komt op een rezeptboek voor Jeannine. Dankjewel voor het plaatsen op je blog!
    Mam haar auto ziet er goed uit zeg! Ze is er echt blij mee! Gelukkig heb je hem zien staan!
    En ook die bos bloemen, super zeg, dat heb ik nog nooit gehoord, dat je bij een autokoop een bos bloemen krijgt. Heeel veel liefs en kusjes jullie 2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaw, wat een fantastische digi heeft je zus getekend! Je hebt er een erg leuk tasje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap dat zij deze digi zelf heeft gemaakt! En je hebt er iets moois mee gemaakt!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen